تزیینات جذاب مراسم نامردی و عروسی با حریر آرایی

1398/09/19 | تعداد نظرات :0 |
گروه تشریفات مقصودلو

تزیینات حریرآرایی در مراسم نامزدی و عروسی

در مراسم های نامزدی و همینطور عروسی موارد بسیاری است که می تواند به آن مراسم روح و جان و جذابیت ببخشید؛ تزیینات میز، تزیینات سفره عقد و همینطور داشتن سالن یا باغ با تزیینات عالی جزو همین موارد جذابیت می باشد. در کنار موارد نام برده شده با استفاده از حریر آرایی نیز می توانید تزیین بسیار زیبایی را برای سالن یا باغ مراسم خود ایجاد کنید.

حریر آرایی در مراسم عروسی

همانطور که می دانید حریر، استفاده های بسیار فراوانی در خیاطی دارد و از آن می توان در دوخت انواع پرده، لباس و تزیین فضاهای مختلف استفاده کرد. طراحی با حریر، دارای انواع مختلفی بوده و بیشتر به شیوه های مدرن و کلاسیک انجام می شود. تزیینات مجالس عروسی با استفاده از حریر آرایی، می تواند فضای بسیار رمانتیک و زیبایی را فراهم کند و همچینین ایده فوق العاده است که در مراسم های عروسی در آن کمتر استفاده می شود و به طور کامل اشباع نشده.

ایده های حریر آرایی در مراسم عروسی

تزییناتی که توسط خدمات مجالس انجام می شود، تماما به ذوق، سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد؛ برای مثال بسیاری از موارد تزیین می توانید حذف کنید و یا بالعکس می توانید طبق ایده هایی که خودتان مدنظر دارید، مواردی را اضافه کرده و به اشکال مختلف مورد استفاده قرار دهید. و اما استفاده از حریر آرایی نیز از ایده های گوناگونی برخوردار است که در ادامه به معرفی هر یک از انها خواهیم پرداخت.

حریر آرایی مسیر عروس و داماد

مسیر ورود عروس و داماد از اهمیت زیادی برخوردار است. این قسمت مهم را می توانید با به کار بردن طاق هایی که از چارچوب های کاذب هستند، استفاده از پرده های حریر و همینطور به کار بردن ریسه های ریز در لابه لای پرده های حریر بسیار جذاب و رویایی کنید. در کنار موارد نام برده شده در فضای باغ عروسی با استفاده از حریر، ورودی تالار و باغ و مسیر عروس و داماد را بسیار زیبا کرده و جلوه ببخشید.

تزیین مسیر ورودی عروس و داماد با حریرآرایی

حریر آرایی سفره عقد

پارچه حریر برای تزیینات بسیار مناسب است و به همه عناصری که در آنها حریر به کار رفته جذابیت خاصی می دهد. پس از این مورد تزیینی می توانید برای سفره عقد نیز استفاده کنید. می توانید از حریر برای زیر سفره عقد، اطراف و حتی داخل آن نیز استفاده کنید. علاوه بر سفره عقد، حریر آرایی می تواند در میز سلف سرویس، پذیرایی و همینطور سرویس عروس و داماد مورد استفاده قرار گیر و زیبایی آنها را نیز دو چندان کند.

حریرآرایی سفره عقد

استفاده از حریر آرایی در جایگاه عروس و داماد

در کنار سفره عقد و مسیر ورودی عروس و داماد که نام بردیم، جایگاه عروس و داماد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این قسمت علاوه بر جایگاه عروس و داماد، مکانی است برای ثبت در عکس و فیلم که باید از زیبایی بسیار زیادی بهره مند باشد. برای تزیین این قسمت ایده های بسیار مختلفی وجود دارد که حریر آرایی یکی از آن می باشد و می توان از حریر سفید و یا رنگی که در رنگ های ملایم و سرد باشند، استفاده کنید.
با استفاده از تزیینات مختلف و زیبا می توانید بهترین شب مراسم عروسی و همنیطور نامزدی را برای خود و دیگر مهمانان رقم بزنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد با حریرآرایی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها