ست کردن کفش عروسی با لباس عروسی

1398/09/19 | تعداد نظرات :0 |
گروه تشریفات مقصودلو

انتخاب کفش عروس متناسب با لباس عروس

موارد بسیار زیادی در مراسم عروسی وجود دارند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ یکی از این مواردی که در این مقاله می خواهیم درباره آن مطالبی را به اشتراک بگذاریم، ست کردن کفش عروسی با لباس عروس است که این مورد برای عروس خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
یکی از موارد مهم مراسم عروسی برای عروس خانم ها انتخاب کفش عروسی مناسب است که علاوه بر اینکه باید کفشی راحت باشد، شما را باید به یک عروس شیک تبدیل کند.

انتخاب کفش عروسی متناسب با قد لباس عروس

به هنگام انتخاب کفش، باید به نوع لباس خود حتما دقت داشته باشید؛ برای مثال اگر قد لباس عروس تان به گونه ای بوده که کفش ها قابل دیدن هستند، حتما باید از سبک کفش متناسب با آن انتخاب کنید؛ برای این مدل لباس عروس ها، استفاده از کفش های جلوباز بسیار متناسب است. در بسیاری از موارد حتی می توانید از نوع پارچه ای که برای لباس عروس تان انتخاب کردید، برای کفش تان نیز انتخاب کنید.؛ اگر اینکار غیر ممکن بود سعی کنید رنگ کفش را متناسب با رنگ لباس انتخاب کنید.

مواردی هم پیش می آید که قد لباس عروس بلند بوده و همین امر باعث می شود کفش قابل مشاهده نباشد؛ در اینگونه موارد اهمیتی ندارد که کفش پاشنه بلند یا متناسب با رنگ لباس عروس انتخاب کرده یا نکنید؛ با لباس های عروسی که از قد بلندی برخوردار هستند می توانید حتی کفش اسپرت و راحتی بپوشید و همینطور از رنگ های شیری، سفید، طوسی روشن، عاجی و ... انتخاب کنید.

انتخاب کفش عروس متناسب با لباس عروس کوتاه

انتخاب رنگ متفاوت برای کفش عروسی

بسیاری از عروس خانم ها هستند که به کفش عروسی که رنگی متفاوت از رنگ های سفید، شیری، عاجی و ... ، داشته باشد، علاقه مندند. در اینگونه موارد برای عروس خانم ها پیشنهادهایی داریم که در چه صورت می توانند رنگ متفاوت برای کفش های عروسی خود انتخاب کنند:

  • در صورتیکه لباس عروستان از گل های پارچه ای طراحی شده، می توانید کفش عروسی تان را با رنگ گل های لباس ست کنید.
  • ست کردن رنگ کفش عروسی با دسته گل عروسی.
  • ست کردن کفش عروسی با رنگ گل های مصنوعی و پارچه ای که برای موهایتان انتخاب کرده اید.
  • همینطور می توانید رنگ کفش عروسی تان را با گل هایی که روی کت همسرتان است، ست کنید.

ست کردن کفش عروسی با رنگ هایی به غیر از رنگ سفید

انتخاب کفش عروس پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه؟

عوامل زیادی هستند که در انتخاب کفش عروسی پاشنه بلند و همینطور پاشنه کوتاه، تاثیر گذارند؛ در صورتی که هر یک از موارد زیر وجود داشته باشد، باید از کفش عروسی پاشنه کوتاه و یا حتی اسپرت استفاده کنید:

  • در صورت کم بودن تفاوت قد شما با همسرتان؛ در این صورت اگر از کفش پاشنه بلند استفاه کنید؛ از همسرتان بلندتر خواهید شد و این مسئله برای عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی تان خوشایند نخواهد بود.
  • ممکن است شما و همسرتان تقریبا هم قد باشید؛ و حتی ممکن است مدل موهایتان از تاج بلند استفاده کرده باشید؛ در اینصورت نیز باید از کفش عروسی اسپرت استفاده کرده و نباید کفش پاشنه بلند بپوشید.

اگر قدر شما نسبت به همسرتان کوتاه تر است، باید از کفش عروس پاشنه بلند استفاده کنید؛ همچنین در انتخاب کفش پاشنه بلند باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پاشنه ها نباید قد لباس عروستان را کوتاه نشان دهد.
انتخاب کفش عروسی، متناسب با لباس عروس جلو کوتاه و پشت بلند

به لباس عروسی هایی که از قسمت جلو کوتاه، و در قسمت پشت بلند هستند، اصطلاحا لباس عروس های دنباله دار گفته می شود. برای این نوع لباس های عروس باید از کفش هایی که دارای بند بوده و تا چ پا می آیند، استفاده کنید. ممکن است قد جلوی لباس عروستان تا روی زانو باشد؛ در اینصورت برای بلندتر نشان دادن قد پاها از کفش های بندداری که تا زیر زانو است، می توانید استفاده کنید. چکمه های بلند عروسی گیپور پارچه ای نیز برای این نوع لباس ها گزینه بسیار مناسبی می باشند.

استفاده از کفش عروسی راحتی

انتخاب و استفاده از کفش عروسی راحت و اسپورت را در مراسم عروسی خود فراموش نکنید؛ می دانید که برای رفتن به باغ عروسی و عکس و فیلم گرفتن، ممکن است کفش های پاشنه بلند، شما را خسته و کلافه کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای رفتن به باغ از کفش راحتی استفاده کنید، تا در مراسم عروسی تان، احساس خستگی و کلافگی نکنید.
نکته ی دیگری را هم باید متذکر شویم و آن این است که قبل از عروس تان، چندبار کفش هایتان را درون خانه پوشیده و راه بروید تا پاهایتان به آن عادت کند.

استفاده از کفش عروسی راحت و اسپورت

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها