معرفی کترینگ و مزایای استفاده از آن در مجالس

1397/12/25 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات مجالس مقصودلو

کترینگ در واقع یک کلمه انگلیسی است که از آن استفاده می شود و به معنی تهیه غذا می باشد و امروزه در بسیاری از مجالس و مراسمات متفاوت استفاده از مراکز کترینگ مجالس رواج یافته است و بخشی جدا نشدنی از مجالس هستند. کترینگ مجالس گزینه ای مناسب برای پذیرایی در مهمانی ها می باشد که با مدیریت صحیح، پرسنل حرفه ای و هزینه کم، پذیرایی مجالس شما را بر عهده می گیرند.

 کترینگ چیست؟ 

 یکی از اصطلاحات رایجی است که ممکن است در مکان های مختلف آن را شنیده باشید. در هتل ها، هواپیما، مجالس و بیمارستان ها از این واژه استفاده زیادی می شود. واژه ای انگلیسی که به معنی تهیه غذا می باشد و به اصطلاح به تهیه غذا و نوشیدنی های مورد استفاده در مجالس، هتل ها و بیمارستان ها گفته می شود. این غذاها و نوشیدنی ها معمولا در محلی مشخص تهیه می شوند و سپس در محل مورد نظر سرو می شوند و برای پذیرایی مهمانان مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه این صنعت پیشرفت بسیار زیادی کرده است و برای بسیاری از افراد اشتغال ایجاد کرده است و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. این شرکت ها نوشیدنی ها و غذاهای مجالس مختلف، سازمان ها و ارگان ها، بیمارستان ها یا بخش های مختلف را تهیه می کنند. تاریخچه کترینگ به سال های 1920 و کشور آمریکا برمی گردد و اولین نوع آن در پروازها به وجود آمد. امروزه و پس از گذشت سال ها کترینگ مجالس بسیار رواج یافته است و یکی از بخش های مهم مجلس شده است.

مزایای استفاده از کترینگ مجالس 

استفاده از کترینگ ها در مجالس یا در بخش های مختلف مزایا و ویژگی های بسیار خوبی دارد که بسیاری را متقاعد می کند تا از خدمات آنها استفاده کنند. کترینگ مجالس به دلیل مدیریت صحیح مجلس، استفاده از آشپزهای مجرب و غذاهای متناسب با بودجه شما، بهترین انتخاب برای پذیرایی در مراسم و مجلس شما است. یکی از مسائلی که در برگزاری یک مجلس نقش پررنگی دارد مدیریت کردن مجلس است و در این میان مدیریت کردن غذاها و نحوه توزیع آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از مجالس حتی با وجود غذاها و نوشیدنی های متنوع، مهمانان راضی نیستند.

مسئله ای که در این میان اهمیت بالایی دارد مدیریت غذاها، نحوه توزیع غذاها و نوشیدنی ها و سرو غذاها است تا آنچه در دست داریم را به بهترین نحو در اختیار مهمانان قرار دهیم. یکی دیگر از مسائلی که در برگزاری مراسمات اهمیت بالایی دارد، کیفیت غذاها و خوشمزه بودن و رعایت مسائل حرفه ای و بهداشتی در تهیه آنها است. در شرکت های تهیه غذا، با مدیریت صحیح، استفاده از آشپزهای حرفه ای و رعایت اصول بهداشتی، غذایی با کیفیت و خوشمزه خواهید داشت و نیازی به نگرانی در این مورد نیست. یکی از نگرانی هایی که افرادی که مجالس و مراسم هایی را برگزار می کنند با آن روبرو هستند، مساله بودجه و هزینه تهیه غذا است. در کترینگ مجالس انواع غذاها با بودجه های متفاوت تهیه می شود و شما می توانید از این بابت نگرانی نداشته باشید و با سپردن پذیرایی مجلس خود به یک تهیه غذای حرفه ای، هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید و غذاهای مناسب و متناسب با بودجه خود داشته باشید.


معرفی انواع کترینگ ها

به طور کلی می توان کترینگ ها را بر اساس محلی که به آن خدمات ارائه می دهند و نوع غذاهایی که تهیه می کنند به چندین نوع دسته بندی کرد. آنها ممکن است به محل های مختلفی سرویس بدهند و معمولا در مجالس مختلف، سازمان های اداری، بیمارستان ها، هواپیماها و هتل ها خدماتی را ارائه می دهند.

در واقع غذاهایی را که کترینگ ها تهیه می کنند می توان به دو بخش کلاسیک و فست فودی دسته بندی کرد. یک کترینگ کلاسیک عمدتا غذاهای سنتی و محلی تهیه می کند. معمولا بخش عمده ای از این تهیه غذاها کلاسیک هستند. علاوه بر این، امروزه با گسترش فست فودها و علاقه جوانان به این غذاها، تعدادی از کترینگ های فست فودی نیز شروع به کار کرده اند و رو به رواج هستند که فست فود را تهیه و توزیع می کنند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها