چگونگی چیدمان و دکوراسیون لوکس مجالس عروسی

1397/12/25 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات مجالس مقصودلو

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه می‌خواهند با دیگران متفاوت باشند با ما همراه باشید تا راهکارهایی برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی در اختیارتان قرار دهیم تا مراسمی خاص و متفاوت با آنچه دیده‌اید داشته باشید. ارائه ایده‌های نو و خلاقانه می‌تواند تا حدود زیادی شما را در رسیدن به خواست اولیه و اصلیتان که همان وجه تمایز با دیگران و سایر مراسم معمول ازدواج است یاری کند.

چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی

در بدو ورود به سالن عروسی اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند چیدمان و دکوراسیون لوازم و وسایلی است که برای زیباتر شدن سالن و تالار عروسی از آنها استفاده شده است. طراحی و دیزاین سالن عروسی و سایر بخش‌های مرتبط با این مراسم باید به گونه‌ ای باشد که از شیکترین و لوکس‌ترین تجهیزات بهره برد تا بتوان زیبایی خیره کننده‌ ای را به وجود آورد تا مهمانان شما در هنگام ورود به مراسم محو تماشایی این زیبایی‌های خیره کننده شوند. اصلی‌ ترین و مهمترین قسمت در هر مراسم عروسی سالن برگزاری جشن می‌باشد فضایی که مهمانان شما مدت زمان زیادی را در آن سپری می‌ کنند. به همین دلیل باید نهایت دقت و توجه را در دیزاین و چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی داشت. این فضا باید به گونه‌ای طراحی شده و چیدمان مناسب برای آن انتخاب شود تا مهمانان شما احساس راحتی و آرامش را داشته باشند و انرژی مثبتی از آن فضا دریافت کنند. در زمان انتخاب سالن و تالار عروسی حتماً به تعداد مهمانان و ظرفیت مکان انتخابی خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی خود انتخاب کنید.

اهمیت میز و صندلی در چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی

چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی شامل  بسیاری موارد مانند طراحی و چیدمان میز، صندلی‌ها و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر می‌شود. میز و صندلی‌های انتخابی برای تالار و باغ عروسی باید علاوه بر زیبایی ظاهری و همخوانی با سایر دکوراسیون سالن نشیمن راحتی نیز داشته باشند تا مهمانان شما در مدت زمان استفاده از آنها احساس خستگی نکنند. حتماً سعی کنید رومیزی های شما با رنگ صندلی ها و پرده سالن هماهنگی و همخوانی داشته باشد. چیدمان میز و صندلی‌ها به گونه‌ای باید باشد تا فضایی صمیمی را به وجود آورده و از هم فاصله زیادی نداشته باشند و در عین حال در زمان رفت و آمد برای مهمانان نیز مشکل ساز نبوده و پرسنل پذیرایی کننده فضای لازم را برای تردد و پذیرایی از دعوت شدگان به مراسم را داشته باشند. حتماً به چیدمان و دکوراسیون محلی که قرار است به عنوان جایگاه مخصوص عروس و داماد در نظر گرفته شود نیز توجه داشته باشید. سعی کنید از میز و صندلی‌های لوکس و خاص و همنین متفاوت با سایر میز و صندلی‌ها استفاده کنید و با استفاده از تزئینات و دکوراسیون ساده و در عین حال زیبا این قسمت را به فضایی خاص و رویایی تبدیل کنید.


گل آرایی وشمع آرایی در چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی

یکی از موارد و گزینه‌ هایی که می‌ تواند انتخابی مناسب و درست برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی باشد استفاده از گل رایی و شمع آرایی می‌باشد. می‌ توان با استفاده از گل‌های زیبا و طبیعی فضای سالن و تالار خود را خاص و منحصر به فرد کنید. انتخاب گل به تنهایی می‌ تواند تکمیل کننده دیزاین و تزیینات مراسم شما باشد. اگر گل‌های انتخابی شما با گل آرایی ماشین عروس، سفره عقد و گل آرایی فضای بیرونی سالن و تالار شما همخوانی داشته باشد بیشتر جلوه گر بوده و خود نمایی می‌ کند. استفاده از شمع نیز بر روی میزهای شما در کنار گل‌های رنگارنگ طبیعی فضای شما را رومانتیک کرده و می‌ توانید ایده‌ای ساده و در عین حال جذاب و کم هزینه برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی شما باشد. رعایت این نکات به ظاهر ساده می‌تواند دکوراسیونی لوکس و شیک را برای مجلس شما به وجود آورد و سبب هر چه زیباتر شدن و خاص‌تر بودن این فضا شود.

تصویر 3

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها