بهترین ایده برای طراحی موی عروس

1398/02/18 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات مجالس مقصودلو

در دنیای مد امروز، زیبایی یکی از ارکان مدنظر افراد است. یکی از بهترین گزینه های زیبایی، آرایش موی عروس است. برخی از بانوان، به ویژه نوعروسان، برای زیبایی بیشتر موی خود، به دنبال شیوه های جدید هستند که ما در این مقاله به روش های جدید آرایش موی عروس می پردازیم. یکی از مواردی که در هنگام انتخاب شینیون مو باید مدنظر قرار دهید، این است که بهتر است برای زیبایی بیشتر، لباس و مدل موی خود را هماهنگ کنید تا همچون تک ستاره ای بدرخشید.

مدل موی عروس

مدل موی بسته

به این موضوع باید توجه داشته باشید که مدل های موجود برای موهای کوتاه یا متوسط، کمی کمیاب تر از سایر موها و موهای بلند، است. حال به گزینه هایی برای زیبایی می پردازیم: اگر تمایل دارید که جواهرات و لباس خود را در معرض دید قرار دهید، به شما پیشنهاد می کنیم که موهای خود را جمع کنید. زیرا موهای بسته برای آرایش موی عروس، به گردن و گوشواره نمای بیشتری می بخشد. پس بهترین گزینه برای انتخاب جواهرات، گردنبند های دراماتیک است.

اگر دارای موهایی با بافت فر هستید، برای لطافت بیشتر صورت خود، می توانید آن را بالای سر خود، شینیون کنید. یکی از گزینه های مورد توجه در آرایش موی عروس، این است که در صورتی که لباس ساده ای را انتخاب کرده اید، لازم است که شینیون مو و آرایش صورت خود را ساده انتخاب کنید. در این زمینه، می توانید جلوی موهای خود را ببافید و آن را به عقب جمع کنید. 


مدل موی باز

در نظر داشته باشید که در آرایش موی عروس، می توانید از لوازم جانبی مو بهره ببرید که در این زمینه، موهای خود را به یک طرف شینیون کنید. همچنین می توانید دو طرف موهای خود را به طرف عقب، برای ایجاد یک بافت بپیچانید؛ از گیره های تزیینی، برای جلوه بیشتر، استفاده کنید. از اسپری هم برای ثابت شدن آرایش موی عروس خود استفاده کنید. ممکن است که تمایل داشته باشید از باز بودن موهای خود برای زیبایی صورت خود بهره ببرید؛ به راحتی می توانید با کمک یک تاج، این زیبایی را دوچندان کنید. موهای خود را به یک سمت جمع کنید و با پیچ های نرم و بزرگ، آن را به سمت پایین، رها کنید.

مدل موی سنتی

یک شیوه بسیار جالب برای تبدیل شدن به یک بانوی سنتی، استفاده از تور بر روی مو است. مو از مهمترین جنبه های زیبایی برای هر بانوی ایرانی محسوب می شود. آرایش موهای خود را برای زیبایی و جذابیت بیشتر، با لباس و نوع آرایش خود هماهنگ کنید. آرایش مناسب برای مو، از عوامل موثر در جلوه بیشتر صورت شما است. موهای خود را با استفاده از لوازم جانبی، می توانید زیباتر کنید و برای لطافت بیشتر صورت خود، بخشی از موهای خود را روی صورت خود، آرایش دهید. شینیون مو را پیش از پیاده سازی، انتخاب کنید.

نکاتی در رابطه با مو: سعی کنید به طور مداوم به موهای خود رسیدگی کنید. اگر دارای موهایی هستید که خشک و شکننده است، بهتر است به پزشک متخصص تا قبل مراسم خود رجوع کنید.

حتما از میوه و سبزیجات استفاده کنید که برای موها بسیار ضروری و مفید است و باعث مقاوم شدن آنها در برابر آسیب های احتمالی در زمان آرایش می شود. برای موهای خود از یک ماه قبل از مراسم، از انواع ماسک و تقویت کننده استفاده کنید. اگر تمایل داشتید که از مدل موی باز برای آرایش موی خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که تا سرشانه ها باشند تا زیبایی چهره را دوچندان کند.

اگر از لباس با یقه باز استفاده می کنید، از مدل موهای باز بهره ببرید. ریسک کنید و موهایی با شینیون فر انتخاب کنید. زیرا این سبک مو بسیار منحصر به فرد خواهد بود. تاج مو از آن اکسسوارهایی است که در همه زمان ها مورد توجه بوده است. امروزه کلکسیونی از تاج وجود دارد که با توجه به تمام سلیقه ها، می توان از آن استفاده کرد. پس از تاج هایی استفاده کنید که به فرم صورت شما بیاید. برای کوتاهی و مرتب کردن موها، حتما از دو یا چند هفته قبل اقدام کنید. اگر قصد شینیون کردن موها را دارید، به موهای خود مدلی ندهید تا بعدا برای شینیون به مشکل برنخورید.

مدل موی عروس

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها