انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد

1398/06/10 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات عروسی و خدمات مجالس مقصودلو

مدل های مناسب برای انگشتر عروس و داماد

انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد از جمله انتخاب هایی است که خانواده عروس و خانواده داماد هیجان بسیاری برای آن دارند. مدل انگشتر عروس و داماد اغلب با توجه به سلیقه زوجین است اما گاهی سلیقه خانواده ها نیز روی انتخاب انگشتر تاثیر می گذارد. زوجینی که برای اولین بار به خرید انگشتر می روند می توانند با همراه بردن شخصی که با سلیقه طرفین آشنایی داشته باشد انتخابی معقولانه تر داشته باشند. همواره با توجه به معیار میزان قیمت می توان بهترین انتخاب را در آن رنج داشت. در قسمت زیر نکاتی جهت انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد بیان خواهیم کرد. این نکات برای خرید بهترین مدل انگشتر کمک فراوانی می کند.

انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد

زوجین با توجه به معیارهایی از قبیل سن، نماد و شکل دستان فرد می توانند انتخاب معقولی داشته باشند. اگر عروس و داماد بخواهند با توجه به سن به انتخاب انگشتر بپردازند باید دقت داشته باشند که هر چه سن بالاتر برود نگین انگشتر بزرگتر می شود چرا که وجود نگین انگشتر باعث عدم توجه به چین و چروک پوست دست می شود. و هر چه سن کمتر باشد و زوجین جوان باشند استفاده از انگشترهایی با نگین کوچک و قطری نازک زیباتر خواهد بود.

چنانچه به دنبال انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد هستید می توانید با استفاده از شکل دستان انگشتر دلخواه را انتخاب کنید. در این نوع انتخاب سعی کنید انگشترهایی با نگین مثلثی و یا بیضی شکل خریداری کنید تا انگشتان را بلندتر نشان دهد. همچنین استفاده از یک حلقه بزرگ و یک حلقه کوچک برای انگشتان به بلند نشان دادن انگشت کمک می کند. همچنین اگر حالت دست شما به گونه ای است که انگشت دست شما بلند و کشیده است استفاده از انگشترهایی با نگین ریز و قطر ظریف و نازک توصیه می شود.

چنانچه همسرتان از ناخن بلند استفاده می کند انگشترهایی مناسب او است که دارای نگین کوچک و قطر حلقه نازک داشته باشد. چنانچه بخواهید از انگشترهایی با نگین کشیده استفاده کنید زیبایی زیادی همراه نخواهد داشت چرا که انگشتان را بیش از حد بلند نشان می دهد. افرادی که بندهای انگشت آنها پهن و بزرگ است توصیه می شود از انگشترهایی که دارای نگین پهن و قطری متعادل هستند استفاده نمایند چرا که زیبایی دو چندان دارد و به حالت دست آنها می آید. برخی افراد برای اینکه سعی کنند انگشتان خود را کوچکتر و نازک تر نشان دهند می توانند از انگشترهایی با نگین نامتقارن استفاده نمایند.

انگشتر ازدواج

انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد بر اساس قیمت از مهمترین معیارهای خرید انگشتر عروس و داماد است. البته قابل ذکر است که چنانچه برای انتخاب حلقه ازدواج دچار سردرگمی هستید، می توانید با تیم تشریفات مجالس خود مشورت کرده و آنها در انتخاب انگشتر به شما کمک خواهند کرد. عروس و دامادهایی که با هم به خرید انگشتر می روند در اولین وهله می توانند یک رنج قیمت معقول برای خود در نظر بگیرند و سپس به چندین مغازه جواهری سر بزنند. در این حالت می توانید از سبک مقایسه ای استفاده کنید و با عکس گرفتن از چند مدل انگشتر یک رنج قیمت خاص انتخاب قطعی خود را انجام دهید. انگشتری به دستتان بیاید ابتدا از لحاظ قطر و نگین بسنجید و سپس به حالت نقش و نگار آن توجه فرمایید.

حلقه عروس

انتخاب بهترین مدل انگشتر آقایان

شاید این انتخاب برای شما مهم باشد که همسرتان چه مدل انگشتری را بر دست کند. در این صورت فارغ از بحث قیمت به حالت انگشتان او توجه کنید. انگشتان آقایان معمولا دارای بندهای بزرگتر است که انگشترهای با قطر پهن و نگین بزرگ مناسب است. مانند انگشترهای یاقوت و فیروزه و حلقه های ازدواج با طرح های مختلف. انتخاب بهترین مدل انگشتر عروس و داماد می تواند با به همراه خواهر بزرگتر یا مادر هم انجام شود.

انتخاب انگشتر نامزدی

برای جشن نامزدی عروس و داماد معمولا از حلقه های نازک و ساده طلا و نقره یا طلا سفید استفاده می شود. در این حالت می توانید با توجه به حالت دستان از حلقه هایی با قطر نازک و یا حلقه هایی با قطر پهن استفاده کنید. حلقه با قطر نازک مخصوص دست هایی نازک و کشیده و حلقه با قطر پهن مخصوص دست هایی کوتاه و با استخوان درشت است.

حلقه نامزدی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها